Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2010 11:46 - По-добре мляко в хладилника, отколкото крава в кухнята
Автор: milom Категория: Забавление   
Прочетен: 1947 Коментари: 0 Гласове:
1



 
Съботни вицове
image Девизът на ергена: По-добре мляко в хладилника, отколкото крава в кухнята

21-08-2010
Кавалер пита дамата, с която току-що се е запознал:
- На колко години сте?
- Няма да ви кажа, само ще ви намекна - кокетничи тя.
- Дъщеря ми е в детската градина.
- Браво! Сигурно е директорка там?
  
Трудна работа е да си сам човек - ерген.
Домашна работа колкото искаш - чистиш с прахосмукачката, миеш прозорци, тупаш покривки, бършеш прах. И тъкмо оправиш всичко - след няколко месеца хайде пак отначало.
  
- Ти защо не се жениш?
- Аз с жените съм на лизинг...
- Как така?
- Ами плащам месечни вноски и през 3 години си взимам нова.
  
- Защо не си се оженила още?
- Предпочитам да нося щастие на много мъже, отколкото нещастие на един.
  
След борбата за сърцето на избраната дама в живота на "истинския" мъж предстоят още 3 много важни борби:
I: Борба за надмощие.
II: Борба за равенство.
III: Борба за оцеляване.
  
- Купете този прекрасен букет за жена си!
- Не съм женен.
- Тогава за любимата!
- Нямам любима.
- Купете го тогава от радост, че сте си осигурили толкова безгрижен живот!
  
Двама приятели разговарят:
- Представяш ли си, връщам се вкъщи, отварям гардероба, а там - гол мъж!
- Ами нищо ново под слънцето - казал другият.
- Как така нищо ново??? Ама аз не съм женен!!!!
  
Между приятели:
- Кои жени ти харесват повече - тези, които много говорят, или другите?
- Кои други?
  
Карали един да се ожени, а той:
- Да се оженя за хубавица, ще имам много гости. Да взема умна, ще ми заповядва. Глупава - няма да може да ми угажда. Богата ще ме разиграва, а бедна - ще трябва да я храня.
  
Разговор между младеж и девойка. Девойката:
- Имам две новини за теб - с коя да започна - с добрата или с лошата?
- С добрата...
- Ами, девет месеца няма да имам цикъл...
  
Според статистиката, женените мъже живеят по-дълго от ергените. Но, от друга страна, женените мъже са много по-съгласни да умрат...
  
В живота на всеки мъж настъпва такъв период, в който е много по-просто да си купи чисти чорапи...
  
- Жена ми казва, че всички мъже са глупаци.
- Не е вярно, някои са ергени...
  
Между приятели:
- Защо не се жениш още?
- Абе все си мисля за жена ти...
- Какво! Мръсник! Искаш да се ожениш за нея ли?
- Не бе... Страх ме е да не ми се случи и на мен някоя такава.
  
- Защо ходиш все по погребения, а никога на сватби?
- Защото на погребенията никога не питат: "А кога ще дойде твоят ред?"
  
- Никога не се жени заради парите! - съветва един баща сина си. - Независимо от високите лихви, един банков кредит излиза по-евтино.
  
- Момченце, защо играеш на улицата толкова късно?
- Защо не? Аз още не съм женен!
  
- Последната ми жена беше късогледа. Напусна ме, когато й купих очила.
  
Ергените сами вършат цялата домакинска работа вкъщи, защото нямат жена.
А женените я вършат, защото имат жена и тя ги кара да я вършат.
  
Заклет ерген споделя с приятел:
- Да живееш сам, си има и своите недостатъци. Например винаги е твой ред да миеш чиниите...
  
- Ей, все не мога да си намеря жена, дето да се оженя за нея!
- Защо?
- Майка ми все не ги харесва.
- А защо не намериш някоя, която да прилича на майка ти?
- Намерих, ама нея пък баща ми не я хареса!
  
Няколко приятели играят карти, и единият все губи. Другите го утешават:
- Е, нали знаеш - ако не ти върви на карти, ще ти върви в любовта.
- Ама аз съм вече на 40 и не съм женен!
- Именно!
  
- Защо не се ожениш? Понякога човек има нужда от жена!
- А на теб като ти се припие, да не би да си купуваш кръчма!
  
- Прибирам се оня ден от командировка, и първата ми работа - поглеждам в гардероба. Няма никой. Гледам и под леглото - и там няма никой. В банята - никой. В килера - никой. В цялата къща няма никой.
- Ами жена ти?
- Каква жена бе, аз съм ерген.
  
Две стари моми пият кафе на терасата и наблюдават как един петел безуспешно гони някаква кокошка. Неочаквано кокошката изскача на улицата и попада под автомобил.
- Нима не е прекрасно! - въздъхва една от старите моми. - Тя предпочете смъртта...
  
Разговарят двама ергени:
- Миещите се тапети са чудесно нещо!
- Да, но е толкова трудно да ги отлепваш от стената и да ги напъхваш в пералнята...
  
Старият десантчик скочи от самолета и с привично движение издърпа халката на парашута. Парашутът обаче не се отвори. Десантчикът издърпа халката на резервния, но той също не се отвори. Тогава издърпа брачната халка от безименния си пръст и с усмивка полетя надолу, мислейки си как, роден като свободен човек, ще умре също като свободен...
  
Двама стари ергени си говорят и стигат до темата за готвенето.
- Ти как се оправяш?
- Ами горе-долу, измислям си манджи.
- Нямаш ли готварска книга?
- Абе имам, ама там все едни фантастики...
  
- Тате, какво е "щастие"?
- Като пораснеш, ще разбереш, сине... Като се ожениш и ще разбереш какво е щастие, ама вече ще бъде късно...
  
- Как се нарича мъж, на когото е провървяло в любовта?
- Ерген.
  
Защо семейните мъже са по-дебели от ергените?
Когато ергенът се прибере вечер, отваря хладилника, поглежда какво има там и от мъка се запътва към леглото да спи. А жененият като се прибере - поглежда какво го чака в леглото и от мъка се запътва към хладилника.
image
Източник: в-к Стандарт


Тагове:   мляко,   отколкото,   крава,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: milom
Категория: Бизнес
Прочетен: 1859736
Постинги: 1110
Коментари: 556
Гласове: 2169
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930