Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2008 16:06 - ДИПЛОМАЦИЯ
Автор: milom Категория: Забавление   
Прочетен: 472 Коментари: 0 Гласове:
0



Веднъж попитали Кисинджер - Какво е това «дипломация на совалката?» Кисинджер отговорил : О! Това е универсален метод! Ще ви дам пример. Искате по метода на дипломацията на совалката да омъжите дъщерята на Рокфелер за обикновено момче от руско село. - Но това е невъзможно! Как ще стане? - Много просто. Отивам в някое руско село, намирам едно обикновено момче и го питам: - Искаш ли да се ожениш за американка? Той ми отговаря: «Имаме си достатъчно руски момичета.» А аз: «Да. Но тази е дъщеря на милиардер» Той: «О! Това е друга работа» Тогава отивам в Швейцария на заседание на националната банка (???). Питам: «Искате за президент един пич от Сибир?» - Фу,- казват в банката. - А ако тук е замесен Рокфелер? - О! Това е друга работа! Отивам при Рокфелер. Питам: «Искате ли за зет руснак?» Той: «Ние в семейството всички сме финансисти!» Аз: «А той е президент на Швейцарската банка!» Той: «О! Това е друга работа! Сюзи! Ела тук. Господин Кисинджер ти е намерил съпруг. Той е президента на Швейцарската банка!» Сюзи: «Тези финансисти са все тъпаци!» Аз: «Да! Но този е кореняк сибирец!» Тя: «О-о-о! Това е друга работа» .


Тагове:   дипломация,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: milom
Категория: Бизнес
Прочетен: 1860110
Постинги: 1110
Коментари: 556
Гласове: 2169
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930