Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2014 03:05 - Невероятните приключения на един моряк
Автор: milom Категория: Забавление   
Прочетен: 2942 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.09.2014 03:08


ПОДАРЪК -2 част 


 
Продължавам историята за необикновенният подарък.
Качваме се с Мери в хотелската стая и започваме.Няма да обяснявам с подробности какво се случи,само ще кажа на мъжете да си представят перфектия за тях еротичен филм-като се започне отначало ,докрай всякакви желания/единствено втората девойка липсваше/.Открих,че притежавам свръхвъзможности,които досега се бяха крили дълбоко у мен-няколко часов маратон и не исках да има край.И всичко това се случи преди да открият виаграта-да не си помислите,нещо друго.
Рано призори момичето си тръгна,защото бързало за лекции,а аз оставих ключа на рецепцията и се прибрах у дома.
Това приключение после го разказвах с гордост няколко години на колегите моряци,какво момиче съм свалил и какъв  атлет съм.
Но за моя изненада ,години по-късно кумеца с жена си са пак на гости у нас и как се завъртя разговора за тази специална за мен нощ .Двамата се подмихват и подпитват ,срещал ли съм се с момичето после,как съм изкарал и т.н.
Аз без да подозирам нищо ,въпреки вродената ми скромност,не можах да се сдържа и да не се похваля-а те двамцата, вече умират от смях.
Бре да му се не види-аз си разказвам подвизите ,а те се смеят.
-Славчо,ти не разбра ли ,че това момиче беше проститутка от най -елитните.
Поръчах я за теб,защото исках да те почерпя ,че направих първия си рейс, като капитан на кораб.
Тия думи ме блъснаха като товарен влак-не мога да мръдна,не мога да продумам.
Минаха няколко минути в пълно вцепениние,след това започнах да дишам като риба на сухо.Изпих една чаша вино на екс и се посъвзех:
-Румене,защо трябваше да ми го казваш след толкова години,защо не ме остави да си живея с илюзията,че могат да ме харесат млади и красиви момичета,че съм шампион  в някои дисциплини.  

     



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: milom
Категория: Бизнес
Прочетен: 1858892
Постинги: 1110
Коментари: 556
Гласове: 2169
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930