Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2014 04:47 - Невероятните приключения на един моряк
Автор: milom Категория: Забавление   
Прочетен: 2900 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Надявам се това да е първата от много весели,понякога тъжни,но всички истински истории разказани ми от мой добър приятел.
Имената на героите са променени.

                                                                      ПОДАРЪК
 
Тази история започна преди повече от 10 години.
Един хубав ден по телефона ми се обади моя кумец ,който живее в Пловдив,завършил във Варна Морското училище,че ще правят среща на випуска
и иска да се видим .Аз като добър домакин веднага се разтичах,резервирах маса в елитен ресторант и запазих хотелска стая за него и съпругата му.
Пристигнаха ранния следобед-заведох ги до хотела,настаниха се и ги оставих да починат,като се уговорихме за вечерта.
В точния час аз отидох да ги взема и ги заведох в ресторанта.Започнахме класически с водка ,хайвер и сюмга.Алкохола се лееше,морските истории, които си разправяхме ставаха все по-смешни,оркестъра с евъргрийните допълваше приятната обстановка.
По едно време моят кумец-Румен ми казва:
-Виж онова момиче на оная маса не сваля поглед от теб.
-Глупости,я виж колко е млада и хубава,по мен ли ще се занася.
-Отиди я покани бе, човек -продължава да настоява приятеля ми.
А аз продължавам да се дърпам-не, та не.
Накрая Румен не се стърпя и ми каза ,че ще отиде при нея и ще я покани при нас на масата от мое име.Аз докато се наканя да го спра ,той вече беше до масата на                момичето и разговаряше с нея .Не му трябваше много време и той подръка с момичето
дойдоха на нашата маса.Запознах се с това ослепително създание,облечено в дълга черна рокля,леко притеснен,тъй като не се имам за майстор -сваляч.
-Мери,приятно ми е и се извинявам ,че так се присъединявам към вашата компания,
но моят приятел е решил днес да скъса с мен и дори не се появи в ресторанта,а ми го съобщи по телефона.
Моето моряшко сърце сякаш се разтопи-кой е тоя идиот ,който ще изостави толкова красиво момиче.Кавалера в мен се събуди и веднага я поканих на танц,въпреки пословичната си схванатост.Тя се отпусна в мен и аз полятях във вихъра на танца.
Колко му трябва на един мъж да му поникнат криле.Чувствах се в тоя миг най -щастливия мъж на земята,прегърнал тази прекрасна жена.
Продължихме вечерята,Мери разказа,че е студентка по туризъм,аз започнах да я изпитвам за окончанията в дателния падеж на руския език и пак танцувахме и пак се смяхме.
По някое време Румен и съпругата му предложиха да отидем на дискотека,но Мери каза ,че е уморена и не и се ходи и ми прошепна на ухо:
-Искаш ли да си вземем стая.
Аз така ококорих очи ,че момичето се изплаши.Дръпнах настрана Румен и му поисках ключовете от хотелската стая ,като му поръчах по рано от 5 часа да не се прибира.Той само смигна и пусна ключовете в джоба ми.
А аз бях на седмото небе-кой като мен ,свалил най -готиното гадже ,че и ще преспи с него. 
Втора част -ако има проявен интерес след два дни.
 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: milom
Категория: Бизнес
Прочетен: 1859899
Постинги: 1110
Коментари: 556
Гласове: 2169
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930