Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2011 15:49 - Всяка инициатива е наказуема!
Автор: milom Категория: Забавление   
Прочетен: 1080 Коментари: 0 Гласове:
2



 Полицията е заловила група мошеници, продаващи фалшиви дипломи. 
"Наложи се да ги пуснем" - заяви доктора на икономическите науки сержант Иванов.


Какво е общото между сърцето и задника ?? 
- Еми и двете могат да се пръснат от любов!


Животът стана толкова скъп, че се наложи да мина на пиратската версия.


Моят син ще бъде хакер - той още в презерватива откри уязвимост.


Носорог пита динозавър: 
"Абе, Ной добави ли те като приятел във фейсбука" 
"Ми, не" 
"Е-е-е кофти"

Все още не мога да си отговоря на един въпрос - как свещениците успяват така да постят, че после расата едва да им скриват корема?

В хода на еволюцията човек е унаследил от маймуната три основни качества: 
1. Желание да се майтапи. 
2. Стремеж да се изкатери по-високо. 
3. Отвращение към работата.

Една сутрин в болницата на един град постъпила двойка със странна диагноза: жената - изгаряне на гърба втора степен и сътресение на мозъка, мъжа - дълбоки поражения на половия орган. 
На въпроса на доктора какво се е случило, съпрузите отговорили чак след като преминала истерията им, изразяваща се в пристъпи на неистов смях, примесени с потоци от ругатни, отправни един към друг. 
След даване на успокоителни е чуто и записано примерно следното: 
Мъжа: 
Като се събудих сутринта, ми се прииска да направя на съпругата си подарък - да и приготвя любимата закуска - палачинки с ягодово сладко. Реших да не губя време за обличане, отидох при печката, обърках тесто, сложих тигана и се започнах да пека... 
Жената: 
Събудих се сутринта, не намерих мъжа ми до мен, само почувствах апетитна миризма, идваща от кухнята. Нахлузих си лек халат и отидох да видя какво се твори там. 
В кухнята стоеше моя съвършено гол мъж и ми готвеше любимото ми лакомство: палачинки. 
Обхвана ме пристъп на нежност към моя единствен, съблякох халата, хвърлих го като робиня в краката му и започнах да го галя... Той толкова харесва да правя така... 
Мъжа: 
Почувствах нежното докосване на трепетните устни на моята скъпа, отначало се размекнах, след това за да и направя впечатление реших да покажа висша класа. Като истински готвач подхвърлих палачинката нагоре, надявайки се да я хвана... 
Жената: 
Ласките ми ставаха все по-настоятелни, устните плавно се движеха, а ръцете нежно го галеха... 
Изведнъж огън прогори гърба ми, за секунда ми се стори, че са изсипали върху ми гореща смола. От болка силно извиках и стиснах челюсти около... пениса на мъжа ми. Както после се изясни, това е било палачинка, която мъжа ми не е могъл да хване... 
Мъжа: 
Такава болка не бях чувствал никога преди в живота си, да не дава Бог вие да изпитате това, болката просто парализира организма ми. Не можах да се сдържа и чисто рефлекторно с всичка сила изпуснах тигана на главата на своята съпруга... 
Тя се свестила чак в болницата благодарение на мъжа си, който въпреки тежките поражения намерил сили да набере 150. 
Остава само да добавим - бъдете внимателни и помнете: всяка инициатива е наказуема! 





Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: milom
Категория: Бизнес
Прочетен: 1860049
Постинги: 1110
Коментари: 556
Гласове: 2169
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930