Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2010 17:33 - Бащин език?
Автор: milom Категория: Забавление   
Прочетен: 1256 Коментари: 1 Гласове:
3



 Син се обръща към баща си:

- Тате, защо казваме, че нашият език е майчин език?

- Защото бащите никога нямат възможност да вземат думата и да го използват.

***

Леля казва на племенника си, който се криви пред огледалото:

- Когато бях малка, татко казваше, че ако се кривя пред огледалото, цял живот ще бъда грозна.

- И какво искаш сега, лельо? Била си предупредена навреме...

***

Детенце се втурва в стаята и казва:

- Мамо, мамо! Един непознат се е вмъкнал в стаята на гувернантката и я целува!

Майката оставя фруктиерата и тръгва към стаята на гувернантката на горния етаж. По стълбата се чува гласът на детето:

- Хвана се, хвана се: днес е 1 април! Човекът не е непознат, а татко!

***

Петър поучава сина си:

- Любовта е истинско изкуство. Трябва да умееш да паднеш в обятията на една жена, без да паднеш в ръцете й.

***

Лекар пита дъщеря си:

- Каза ли на приятеля си какво мисля за него?

- Да.

- А той?

- Той отговори, че това не е първата ти погрешно поставена диагноза.

***

Иван крещи на сина си:

- Колко пъти съм ти казвал да не пишеш по стената с флумастер?

- Петнайсет.

***

- Защо сте толкова загрижена, госпожо?

- Ох, не ме питайте. Безкрайни майчински грижи с неомъжените ми дъщери...

- Не се безпокойте. Би било още по-лошо, ако майчинските грижи бяха на вашите неомъжени дъщери!

***

Звъни телефонът:

- Ало... А, такова, Ленчето, може ли?

- Тя не е вкъщи.

- Знам, че не е вкъщи, при мене е, просто питам: може ли?

***

Малкият Гошко заявява на майка си след поредната кавга:

- Не ми се карай! Аз съм много добро и послушно дете!

- Откъде накъде! Какви ги приказваш?

- Аз издържам при тебе вече 9 години, а бащите ми не могат да изкарат с тебе и по една...

***

Малкият Росен се упражнява на цигулка. Мъчителното скрибуцане кара кучето да вие непрекъснато. В съседната стая бащата на момчето се опитва да работи на компютъра, но напразно. След като половин час изтърпява дуета на цигулката и кучето, най-накрая извиква:

- Росене, не можеш ли да свириш нещо, което кучето не знае?

***

Малко момиченце сяда в скута на дядо си и пита:

- Дядо, мен Господ ли ме е направил?

- Да, мило дете - отговаря старецът.

- Дядо, а Господ и теб ли е направил?

- Да, мило дете.

Момиченцето гледа сбръчканото лице на дядо си и казва:

- Е, явно Господ се справя много по-добре напоследък...

***

- Мамо, мога ли да поиграя?

- С тези мръсни уши?

- Не, с приятели.

***

Мария с учудване оглежда първородния си син:

- Ама че бащичко! Само на десет дни е, а вече спи, когато му говоря!

***

Между баща и син:

- Майка ти ми се оплаква, че каквото и да ти каже, ти изобщо не я чуваш! Вярно ли е това?

- Татко...

- Не се оправдавай, момчето ми! Само ми кажи как го правиш това?

***

На своя смъртен одър Виктор съветва дъщеря си:

- Скъпа моя Бети, пожелавам ти скоро да се омъжиш и да бъдеш щастлива.

След това казва на сина си:

- А ти, Ангеле, вярвам, не си толкова глупав, че да се ожениш някога!

***

- Никога не се жени заради парите! - съветва един баща сина си. - Независимо от високите лихви, един банков кредит излиза къде-къде по-евтино.

***

Обезпокоена майка води детето си на лекар.

- Докторе, защо на дъщеря ми очите са й дръпнати като на японче и непрекъснато е ухилена до ушите?

Лекарят поглежда детето:

- Бих препоръчал, като й плетете плитката, да не опъвате толкова косичката...

***

Отива син при баща си и моли за ключовете от колата да се повози с приятели. Бащата поставя условие - ако си подстриже дългата коса.

Синът:

- Но, тате, знаеш, че и Исус също е бил с дълга коса.

- Затова е и ходил с учениците си пеша.

***

- Още си спомням как мама ме заведе на училище за първия учебен ден... И как тате ме отнесе след абитуриентската вечер...

***

- Розалия, щерка ти ме нарече дърта крава!

- Ще я науча аз нея! Колко пъти съм й казвала да не съди за хората по външния им вид!

***

- Роси, вярно ли е, че пощальонът те е целунал въпреки твоята отчаяна съпротива? - пита бащата.

- Да, татко.

- И кога стана това?

- Ами онзиден, вчера и днес.

***

Седят младите на маса с възрастните родители и коментират как най-лесно се оправят нещата в едно семейство. Накрая питат свекъра как е било по тяхно време.

- Е па, сите си знаехме - има-нема защо, на жената в петък по един зад вратo.

***

- Скъпи, не наказвай детето сега - моли Жана. - Почакай да направи още една беля.

- Ами ако не направи?

***

- Тате... трябва да ти кажа нещо деликатно... Аз вече станах жена...

- Не разбрах. А по-рано какво си била? Мъж ли?

***

- Тате, как се казва мъж, който още не е женен?

- Ерген.

- А който е женен?

- Още си малък да знаеш такива думи!

***

- Тате, чудя се какво е това титла без съдържание?

- Титла без съдържание е начинът, по който майка ти ме представяше пред гостите като глава на семейството...

***

Телефонно обаждане в радиоефира:

- Продавам пиано. Много евтино! И много бързо! Докато не са се върнали родителите ми от работа.

***

Хари съветва сина си:

- Ако искаш да имаш сполучлив брак, намери си интелигентна, работлива, богата възрастна жена и се ожени за някоя от неомъжените й дъщери.

***

Хлапе пита баща си:

- Татко, колко голям трябва да стана, за да мога да правя каквото си искам?

- Не знам, сине, още никой мъж не е доживял до такава възраст...

***

Анна отива на летуване на юг и пише на майка си: “Мамо, тук е прекрасно, напълно се отдадох на пинг-понг.”

Майка й отговаря: “Нищо че е китаец, важното е да е добър човек!”

***

Акушерката влиза в чакалнята на родилния дом, където Боян седи от три часа, и казва:

- Честито, господине! Роди ви се дъщеря!

- Слава Богу! Значи няма да се мъчи като мен сега!

***

Баба споделя опита си със своята внучка:

- Жените винаги чакат мъжа на своя живот, но за да не им е съвсем скучно, хубаво е да чакат с различни мъже.

***

Баща и син, френски рибари, доплували с уловената риба в английско пристанище. Бащата започнал да се пазари с английския търговец. Показал му два пръста: “Мууу”. Показал му три пръста: “Бееее”. Търговецът взел рибата и им дал две крави и три овце. А синът обещал:

- Като порасна, ще науча английския като тебе.

***

Борис моли майка си:

- Мамо, искам да ми родиш братче.

- Но нали ходя на работа, кой ще гледа бебето?

- Тогава ще ми родиш и една баба, за да го гледа.

***

- Иванчо, сега не вали, защо ти е чадър?

- Защото, когато вали, винаги го взима татко.



Тагове:   език,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sande - Много хубави вицове ...
07.12.2010 18:06
... остроумни и същевременно изискани.
Като истински случки с деца.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milom
Категория: Бизнес
Прочетен: 1858585
Постинги: 1110
Коментари: 556
Гласове: 2169
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930