Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2010 12:02 - ЕХ,ЖЕНИ,ЖЕНИ
Автор: milom Категория: Забавление   
Прочетен: 1054 Коментари: 1 Гласове:
3



 Срещат се приятели:

- Защо обувките ти са изцапани с червило?

- Ходих по жени...

***

Една говори на мъжа си:

- Каква прекрасна двойка са нашите нови съседи! През цялото време той я целува, говори й ласкави думи. Защо и ти не го правиш това?

- Какво общо имам аз? Дори не я познавам…

***

Двама приятели си говорят:

- Възмутен съм! Жена ми ме мами!

- Откъде знаеш?

- Оня ден ми каза, че ще спи при сестра си.

- И какво толкова?

- Аз спах при сестра й!

***

Син пише писмо на майка си:

“Скъпа мамо! Роди ми се син, а жената нямаше мляко и го кърмеше една негърка и детето почерня.”

Майката отговаря:

“Скъпи сине, когато се роди ти, и аз нямах мляко, хранех те с краве мляко, но рога ти пораснаха чак на тридесет и три години.”

***

Говорят си двама приятели. Единият казва:

- Жена ми е голяма късметлийка.

- Защо мислиш така? - попитал другият.

- Ами по-миналата седмица си намерила златен синджир в трамвая, миналата седмица в едно такси си намерила кожено палто, а вчера в асансьора си намерила 500 долара, а аз само едни слипове намерих под леглото и те пък са ми големи.

***

Кой как дебне жена си дали не му изневерява:

Французинът си пълни къщата с шпионска техника.

Американецът наема частен детектив да следи жена му.

Българинът отива при съседката и вика:

- Ама много си дашна!

А съседката:

- Аз ли съм дашна, бе! Ами жена ти? Знаеш ли...

***

Как реагират жените от различните националности, когато мъжете им ги хванат с любовници:

Французойката:

- Жан-Жак, запознай се, това е новият ми любовник.

Шведката:

- Свен, прибра ли се, само тебе чакаме!

Рускинята:

- Серьожа, это мой партийный секретарь.

Българката:

- Иване, това не е вярно!!

***

Рицар трябвало да замине на война и за да е спокоен, сложил девствен пояс на жена си и повикал най-верния си приятел.

- Ето ти ключа от най-голямото ми съкровище - казал му той. - Давам ти го, защото не се съмнявам в твоята честност. Ако не се върна, отключи пояса една година след моята смърт.

Тръгнал рицарят и след малко дочул конски тропот. Приятелят му препускал стремително след него.

- Какво има? - попитал рицарят.

- Дал си ми друг ключ!

***

Срещат се двама плейбои и единият пита другия:

- Кажи, с кого спиш сега?

- Срам ме е да ти кажа... с жена ми.

***

Двама гастрономи разговарят:

- Какво обичаш най-много да ядеш?

- Закуска при чужда жена.

***

Ивон споделя с майка си:

- Не съжалявам, че се омъжвам за Жак, а че скъсвам с всички останали!

***

- Че от какво умря мъжът ти?

- Е... главно от токов удар.

- ???

- С рогата закачи жиците на улицата...

***

- Мъжът ти хващал ли те е с любовник?

- Не, но любовникът ми ме е хващал с мъжа ми!

***

Двойка празнува златна сватба. След като си пийнал, мъжът се разприказвал:

- Знаеш ли на колко много мъже съм сложил рога?

Жена му въздъхнала:

- Аз пък само на един...

***




Гласувай:
3



1. hristo27 - Хубав подбор!
06.12.2010 16:56
Хубав подбор!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milom
Категория: Бизнес
Прочетен: 1853437
Постинги: 1110
Коментари: 556
Гласове: 2169
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031