Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2010 11:30 - Винаги дръжте презервативите си в колата
Автор: milom Категория: Забавление   
Прочетен: 1927 Коментари: 0 Гласове:
1



 Бях щастлив.С приятелката ми излизахме година и решихме да се сгодим Родителите ми ни подкрепяха по всякакъв начин, приятелите ми ме окуражаваха ,а приятелката ми? Тя сякаш сънуваше! Имаше само едно нещо което ме притесняваше, много даже, и това нещо беше малката и сестра . Бъдещата ми балдъза беше на 20 години, къса мини пола и срязано потниче.Тя непрекъснато се въртеше около мен и многократно успях да се насладя на бельото и почнах да се замислям. Не правеше така ако имаше други наоколо . Един ден малката сестричка ми се обади и ме помоли да дойда да проверя сватбените покани . Беше сама когато пристигнах. Прошепна ми че скоро ще съм женен а има чувства и желания към мен които не може да преодолее а всъщност и не иска. Каза ми че иска да прави любов с мен поне веднъж преди да се обвържа със сестра и. В пълен шок не можех да кажа и дума. Каза ми "Отивам горе в стаята си, ако искаш да продължим просто ела и ме вземи" Бях зашеметен. Замръзнал в шок я гледах как се качва по стълбите . Когато стигна горе свали прашките си и ги хвърли при мен. Постоях така за малко обърнах се и излязох през входната врата.Отправих се бързо към BMW-то си.........................Бащата на бъдещата ми жена ме чакаше там. Със сълзи в очите той ме прегърна и каза "Много сме щастливи че премина малкия ни тест. Не може и да искаме по добър мъж за дъщеря ни. Добре дошъл в семейството " Поуката от тази история е: Винаги дръжте презервативите си в колата
Реклама на презервативи. от Иноватор



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: milom
Категория: Бизнес
Прочетен: 1860248
Постинги: 1110
Коментари: 556
Гласове: 2169
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930