Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2010 12:22 - Вицове без край
Автор: milom Категория: Забавление   
Прочетен: 682 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 27.01.2010 12:43


 В едни далечни (и най-вече приказни) времена, когато рицарите се сражаваха с дракони спасявайки прекрасни принцеси, не съществувала никава техническа поддръжка за потребителите. Мечовете били ковани от ковачи и, ако рицаря оставал жив, след като некачествения меч се счупвал и не можел да отсече главата на дракона, същия се връщал набивал канчето на ковача, убеждавайки го да зареже ковачницата и да я смени с манастир. 

Все пак интересно би било, какво би се случило ако всеки ковач поддържаше цял щат обслужващ персонал. Е да се опитаме да си го представим... 

- Отдел техническа поддръжка "Merlin, Inc". С какво мога да ви помогна? 
- Вчера си купих Ваш меч... 
- Поздравления, Сър, направили сте правилен избор. 
- Да ама той не работи. 
- Какво искате да кажете с “той не работи”? 
- Ми не сече главата на дракона. 
- А Вие прочетохте ли инструкцията за експлоатация, Сър? 
- Благородния рицар не е длъжен да умее да чете! Hо моя оръженосец ми я прочете два пъти на глас. 
- Добре, Сър. А извадил ли сте меча от ножницата? 
- Да. 
- Сигурен ли сте? Бихте ли проверили, ако обичате. 
- Извадил съм го бе пе... извадил съм го! 
- Добре, Сър. Сега опитайте дали острието е добре наточено. 
- Аууу мам...! 
- Не трябваше да го правите с палец, Сър. 
- Какъв палец бе да ти го на...? Пробвах с език. Аз така си опитвам и манджите. 
- Виждате ли, Сър, меча е устроен малко по иначе, отколкото блюдата, които опитвате на обяд. Под “опитвам” се има в предвид... 
- А бе я не ми разправяй врели некипели! НЕ съм длъжен да познавам Вашите технически термини. Аз съм потребител не хардуерен специалист. По добре кажете защто да го е... меча не работи! 
- А преди това работеше ли? 
- Отде да знам – купих го вчера! 
- Добре, Сър. Да сте правили нещо необичайно с него? 
- Hе! 
- Сигурен ли сте в това? 
- Ми сугурен съм, току що го извадих от ножницата. 
- Не сте ли се опитвали да го заточвате сам? 
- Отде накъде? 
- Вие най-добре знаете, Сър. Може би сте се опитвали да вплетете в него ново заклинание? 
- Не, ползвам стандартните, коите се доставят заедно с меча! 
- Може би е бъг, Сър? Откога не сте си ъпдейтвали светената си вода? 
- Вчера си налях последната версия! 
- Ясно, Сър. Погледнете моля Ви дали на близо няма неекранирани източници на черна магия? Те могат да създадат смущения в работата на меча. 
- А бе какви източници да ти го на... АЗ СЪМ В ПУСТИНЯТА! 
- Hе бива да се нервирате, Сър. 
- Не се нервирам, по дяволите! 
- Тогава защо дишате толкова тежко? 
- Защото ме гони дракон бе пе... 
- А, значи, дракона е наблизо? 
- Да, зад гъ... ми! 
- Отлично, Сър. Дайте му слушалката ако обичате. 
- А, ако ми отхапе ръката? 
- Извинете, Сър, но медицинските проблеми са извън нашата компетентност. 
- Следващия път ще си купя меч от "Morgana, Ltd"! 
- Е добре, сър. Опишете поне, как изглежда дракона. 
- Ми, един такъв жълт... с мустачки... 
- Ясно. С това трябваше да започнете, Сър. Това е нелицензиран дракон, китайско менте без дигитален подпис. 
- И? 
- Прочетете лицензионните условия, Сър. "Merlin, Inc" не гарантира съвместимост с неСертифицирани от Merl.Inc. устройства. 
- И сега какво да правя? 
- Ами никога не ползвайте занапред евтини, no-name дракони, Сър. 
- Абе що си не е..., той ще ме използва както е...! Ааа! Hеееее! Ааааа!.. 
- Сър? Сър, добре ли сте?.. При всички случаи, компания "Merlin, Inc" Ви благодари за оказаната помощ при усъвършенстването на нейните продукти! 
.........................
- Как си?
- Зле!
- Какво е станало?
- Вчера бях в поликлиниката, и представи си - кръвно 120 на 80, пулс 60.
- Така и трябва да е! Идеални показатели!
- Не разбираш, млада и хубава сестричка ме хваща за ръката. А на мен даже кръвното и пулса не ми се качиха!
.............................................................
- Кое е най-тъжното място на Земята?
- Работното!
......................................................................
Глобалното затопляне е факт, вчера беше -13, днес -12.

- Защо ББ не говори английски?
- Защото Христо Стоичков му е учител...
.............................................................................
На входа на завода на Фолксваген в Германия :
" Благодарим на град Перник,че ни държат далече от бизнеса със скрап вече 20 години"

 



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: milom
Категория: Бизнес
Прочетен: 1853509
Постинги: 1110
Коментари: 556
Гласове: 2169
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031