Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2009 17:06 - МИСЛИ ЗА АЛКОХОЛА
Автор: milom Категория: Забавление   
Прочетен: 4547 Коментари: 2 Гласове:
3



 Понякога като се замисля за всичката бира, която съм изпил, започвам да се срамувам от себе си. Тогава поглеждам в бутилката и си мисля за работниците 
в пивоварната с всичките им надежди и мечти. Ако не бях изпил тази бира, вероятно щяха да са останали без работа и всичките им мечти щяха да са провалени. Тогава си помислих, че е по-добре да изпия тази бира и да помогна за сбъдването на техните мечти, отколкото да мисля за собствения си черен дроб. 
Джек Ханди 

Винаги когато си трезвен изпълнявай обещанията, които си дал в пияно състояние. Това ще те научи да си държиш устата затворена. 
Ernest Hemingway 

Реалността е илюзия, която се появява поради липса на алкохол. 
Анонимно 

Когато прочетох за лошите последствия от пиенето, спрях да чета. 
Henny Youngman 

Животът е загуба на време, времето е загуба на живот, така че нека си загубим цялото време, за да имаме време за живот. 
Michelle Mastrolacasa 

В денонощието има 24 часа. В една каса бира има 24 бутилки. Това съвпадение 
ли е? 
Stephen Wright 

Когато пием, се напиваме. Когато се напиваме, заспиваме. Когато заспиваме, не извършваме грехове. Когато не извършваме грехове, отиваме в Рая. Значи, нека се напием, за да отидем в Рая. 
Brian O"Rourke 

Винаги помни, че съм взел много повече от алкохола, отколкото алкохолът е взел от мен. 
Winston Churchill 

Бирата е доказателство, че Бог ни обича и иска да сме щастливи. 
Benjamin Franklin 

Човек не е пиян, докато може да лежи на пода, без да се държи за него. 
Dean Martin 

Бирата помага на грозните хора да правят секс още от 1862г. 
реклама на бира от jess


Тагове:   мисли,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - haha, interesni sa
11.12.2009 17:11
haha, interesni sa
цитирай
2. kapricia - :о)))
11.12.2009 17:14
Днес май е такъв ден... Може би защото е петък. И мен ме бяха натиснали едни такива размисли за алкохола... :о)))
Прави са си хората, които си изброил по-горе. Особено Хемингуей - любимият ми алкохолик. :о)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milom
Категория: Бизнес
Прочетен: 1852100
Постинги: 1110
Коментари: 556
Гласове: 2169
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031