Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2009 19:07 - КАКВО КАЗА БАТЕ БУГИ
Автор: milom Категория: Забавление   
Прочетен: 880 Коментари: 1 Гласове:
0



 
Буги-цитати 

Че откога пък в България се изисква да имаш глас, за да станеш певец, три четвърти от звездите в тази страна имат гласове, с които стават само да седят в клозета и да викат "Заето"! 

В котловините ще се образуват мъгли, които по-късно ще се разсеят - като Гергана Ботева, щом й напомня за ония 5 лева, дето ми дължи. 

Браво бе Хранов, ти ще вземеш златен медал по четене на новини с препятствия, защото писа СМС докато четеше новините... 
Добро утро на всички, които не се чувстват като дебел,рус и мазен пппппп....ПЕВЕЦ! 

Аз бях харесал едни мацки, но тоя дойде и... От тогава му викам КрасиМОР, щото мори красавици.. 

Няма нищо лошо валежите да са 25 литра на квадратен метър, лошото е, че това ще бъде вода! 

Времето ще бъде с разкъсана облачност, в следобедните часове до слънчево, през нощта - не съвсем! 
Уаааааааау, след това изпълнение ми иде да забия един шут в нечий чалгарски задник и направо да го обуя! 

Такава звезда съм станал, че като се напия и тръгна да падам, хората си пожелават разни неща - като например да не стана! 

Девет и четиресет и пет, време за ...МИ НЕТ"ова, което си мислите, време е за КЪСМЕТ ! 

Нали знаете каква е приликата между клавириста и презерватива - и двата са необходими, но пък без тях такъв е кеф! 

Музика, която не ни кефи, или иначе казано - музика, която ни некефи, или още по-иначе - която ни кенефи! 

Пък аз така правя - пуша, пуша колкото мога, та да си направя белите дробове на черни. И после с тия три черни дроба какво пиене ще падне... 

Алкохолът не решавал проблемите... То и млякото не решава проблемите, ама никой не го споменава това!



Тагове:   Какво,   каза,   Буги,


Гласувай:
0



1. mglishev - Това с млякото трепе рибките с ло...
12.12.2009 00:09
Това с млякото трепе рибките с лопата :D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milom
Категория: Бизнес
Прочетен: 1852060
Постинги: 1110
Коментари: 556
Гласове: 2169
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031