Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2017 21:53 - Есен -
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 12270 Коментари: 46 Гласове:
-6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Глух път с надпис - "за никъде"...
Кална локва - око на Отвъдното...
Листа издъхващи - хербарий на вятъра...
Непонятна мъгла - символ на Несбъднатото...



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Поздравления!
24.09.2017 22:33
" Един Мисана - в окото на Бога!".
Прекрасен си като творец.
цитирай
2. missana - Мерси, Роси!
24.09.2017 22:55
За момент си представих Бог и аз - прашинка от монокъла му.
цитирай
3. rosiela - Ама каква
24.09.2017 23:00
прашинка!
цитирай
4. tikovpisane - Е това е то- с малко да изразиш много! ...
24.09.2017 23:06
Е това е то- с малко да изразиш много! Поздрави, Младене!

Тиков
цитирай
5. missana - Благодаря ти,
24.09.2017 23:29
rosiela написа:
Ама каква прашинка!


че ме виждаш по този начин, Роси!
цитирай
6. missana - Мерси, Влади!
24.09.2017 23:31
tikovpisane написа:
Е това е то- с малко да изразиш много! Поздрави, Младене!

Тиков


Трогнат съм.
цитирай
7. missana - Нека ви върна към един коментар по повод стихотворението ми "Страх" - по-предишното е...
25.09.2017 01:59
hulite написа:
Мисана, стихотворението ти е доста одрискано с тия коментари, но моят няма да е такъв.
Смятам, че ще е добре в специален постинг да разкажеш за една чудовищно мръсна и долна постъпка в сайта Хулите.
Тогава едно гнусно създание отвори специална тема във форума с твой имейл, за да те злепостави, доказвайки долната си мръснишка природа.
Стои ли още тая тема във форума, за да я поместиш в блога си и всички да разберат що за духовен урод е един "поет".


Благодаря за така поставения въпрос, hulite! Всеки, който желае да се запознае с цитирания от Вас случай, може да стори това написвайки lв общия прозорец на Гугъл: » Отвратителното второ "Аз" на един "поет". Аз тук ще цитирам мнението на Илко Илиев /с ник misan4o в сайт Хулите/, човек и поет, когото много уважавам:

"misan4o написа:
Да се въвираш в други сайтове и да внасяш в Хулите лична кореспонденция от Откровения, проведена там, само по себе си е мерзка постъпка и лична интригантска акция, която трябва да бъде осъдена като недопустима. Да играеш двуличната роля на морален коректор, точно ти, Валери, е най-малкото нелепо, цинично и недопустимо. Недостойно!
Особено като се знае от всички как и защо бе изхвърлен оттам точно заради това, при това - неотдавна... А и, не само оттам, а и оттук!
Заради същата, присъща ти наглост - да сееш интриги, да ползваш чужди никове, за да поставяш оценки от тяхно име, да манипулираш и мърсуваш безкрай, да се само-похвалваш и тук под собствените си "велики творби"... ... ... с няколко всеизвестни ника.
Какъв подлец си ти, Валерко!
Но, не е виновен, който върши тези безобразия от години, а тези - който му позволяват.
"Браво", и към светли бъднини на сайта с подобни "поборници"на етиката и морала... "
цитирай
8. rosiela - Ти пък, Мисана,
25.09.2017 07:28
като че ли не знаем Валерко що за л...но е!
цитирай
9. nalia - Всеки път различен -
25.09.2017 08:24
и ти и светът около теб, Мисана:)
цитирай
10. анонимен - http://hulite.blog.bg/poezia/2017/09/23/za-gradskiia-kenef-hulite.1568860
25.09.2017 08:41
Намерих оная тема във форума на помийната яма хулите.
Всеки нормален администратор не само би изтрил веднага тема, в която един мръсник, станков, по чудовищно мръсен начин представя лична кореспонденция от друг сайт, за да злепостави колега, а би изхвърлил за пореден път мръсника.
Но нашият админ бай иван, напротив, оставя темата - защото за него отрепката станков е над всичко.
Други потребители се трият, банват се, но станков, макар и два пъти заличаван като Албатрос заради мръсотии, е още там, за да прогонва качествени автори като Светла Гунчева и Илко Илиев, а да остават посредствености.
Е какво е това нещо, в което за един единсвен кретен се променят правила и той седи там, за да вмирисва всичкокато тук, ако не кенеф?
цитирай
11. анонимен - Един от потребителите в кенефа, ...
25.09.2017 08:43
Един от потребителите в кенефа, доктора, тук е алхимик1, в поста си посочва, че точно админите са превърнали доброто начинание хулите в клоака.

.Найден, щеше ли да го има сайта, ако вие, самовлюбените в себе си админи, не го създадохте...аз не ви обиждам, нарцисизмът е реципрочно явление, не ставай смешен, не съди от последна инстанция, защото си админ...всичко е субективно и ти го знаиш много добре...е, и
Има ли смисъл от сайта тогава...чакам смислен отговор от теб, лично.
цитирай
12. анонимен - Илиев споменава за един общоизв...
25.09.2017 08:47
Илиев споменава за един общоизвестен факт.
В Откровения, с ник Капитан немо, л----то станков беше взел паролите на иличе и галина, и с тях праскаше по 3 единици на ангар и други, и разбира се, шестици на себе си, заради което беше изтрит.
тук прави същото - сам се хвали и си гласува с ник или4е.

Ако някой от блогърите се е регистрирал в градския, по-скоро - селски кенеф Хулите, да се омита оттам.
цитирай
13. missana - Знаем, знаем...
25.09.2017 09:03
rosiela написа:
като че ли не знаем Валерко що за л...но е!


но нека и другите да го узнаят!
цитирай
14. missana - Благодаря ти, Натали!
25.09.2017 09:06
nalia написа:
Всеки път различен - и ти и светът около теб, Мисана:)


Ти винаги си с добро чувство към мен и съм сигурен, че знаеш, че и обратното е вярно. Да имаш много хубава нова седмица и много светли дни с малкото Ангелче!
цитирай
15. missana - Благодаря ти за тези добавки, hulite!
25.09.2017 09:11
Но не бих искал коментарното ми поле да се превърне в обвинителна реч срещу сайт Хулите. Той има и своите добри страни. Недалновидността на определени хора там и зависимостта им от определени тъмни личности, си е техен личен проблем, който отдавна не ме занимава.
цитирай
16. piligor - хахахааха, ще се капична от смях - ...
25.09.2017 09:32
хахахааха, ще се капична от смях - Павел Горинов, тук със стони ника, един между които hulite, реве та се къса, щото всеки път като пропълзи там, му режат малоумнта тиква

РЕВИ, ПОЛИГОРЧО

Да ме светнеш, що Илиев не пуска там. Нито в Откровения. Никъде.
Хайде, гръмнете се, бездалия.
Мисана, тоя символизъм беше приоритет на партийните некадърници нейде 60-те години и никой не му обръщаше внимание.
Пълна боза е. Но ти си стой тук, с надеждата някой да те забележи. Освен Роса Боса, която просто си търси съюзник, друг НИКОЙ НЕ ТЕ ЗАБЕЛЯЗВА.
В ТЕБ ИМА САМО ПЛЯВА.
КАКТО И В ПОЛИГОР-ТАНАТОС-АРИХО-БЕДУИН-КОЛОРАДО-ХУЛИТЕ-.....
цитирай
17. piligor - Полигорчо, що и БУКВИТЕ ТИ ОТРЯЗАХА ...
25.09.2017 09:33
Полигорчо, що и БУКВИТЕ ТИ ОТРЯЗАХА КВИТАНЦИТЕ, м?
цитирай
18. 4huddovishteto - Мисана, ти си пълен боклук. Най-...
25.09.2017 10:37
Мисана, ти си пълен боклук.
Най-великия съм АЗ.
Чу
цитирай
19. 4huddovishteto - Ей тоя хисарски кретеноид иска да се мери с мен
25.09.2017 10:38
piligor написа:
хахахааха, ще се капична от смях - Павел Горинов, тук със стони ника, един между които hulite, реве та се къса, щото всеки път като пропълзи там, му режат малоумнта тиква

РЕВИ, ПОЛИГОРЧО


Аз, който съм най-великия!
Чу
Да ме светнеш, що Илиев не пуска там. Нито в Откровения. Никъде.
Хайде, гръмнете се, бездалия.
Мисана, тоя символизъм беше приоритет на партийните некадърници нейде 60-те години и никой не му обръщаше внимание.
Пълна боза е. Но ти си стой тук, с надеждата някой да те забележи. Освен Роса Боса, която просто си търси съюзник, друг НИКОЙ НЕ ТЕ ЗАБЕЛЯЗВА.
В ТЕБ ИМА САМО ПЛЯВА.
КАКТО И В ПОЛИГОР-ТАНАТОС-АРИХО-БЕДУИН-КОЛОРАДО-ХУЛИТЕ-.....

цитирай
20. анонимен - Кои от фактите, които изнесох, ще отречеш бе, говедо?
25.09.2017 10:42
piligor написа:
Полигорчо, що и БУКВИТЕ ТИ ОТРЯЗАХА КВИТАНЦИТЕ, м?



Чудерастко л..о, което знае само да лиже задника на един идиот.
Опровергай някои факти.
В Буквите, откъдето чучелото станков беше също изхвърлен, както и от Откровения и Стихове, отдавна вече НЯМА НОВИ ПУБЛИКАЦИИ.
Сайтът е само като музей.
цитирай
21. cederama2 - Манията на чучелото да си слага п...
25.09.2017 10:45
Манията на чучелото да си слага плюсове от фалшиви профили е жалка.
Реалните му плюсове са десетина, 4 от които са на оная откачалка редбъс, която няма друга радост освен да духа на мухоморката.
Да припомним пак фалшивите профили на чучулина, с които се коментира сам
ili4e
4oskies
poliqor
selena3
nedovolen
xubavka
tomjouns
elvispresly
цитирай
22. анонимен - Мисана, оня е канибалоиден копуч. АЗ съм истинският.
25.09.2017 10:50
Може ли помпадурите, които вчера ме напомпиха с близо 12 хиляди прочита и бих всички рекорди на блога, да го направят пак.
Цяла нощ се гледах на първа и мастурбирах в екстаз.
Чу
цитирай
23. 4u4olina - Аферим, Мисана! Открил си н...
25.09.2017 11:03
Аферим, Мисана!

Открил си нещо, което е очевидно.
"missana - "Гепардът", увиснал надолу...ХаХаХа!!!
08:59
Как се сети за нещо толкова образно, Роси?! Поздравления!

Вчера, докато гледах публикацията на едно червено по ник "девойче", написана с крайно ругателствен тон, внезапно ме осени, че това е всъщност един от многобройните фалшиви никове на въпросния съдран гепард. Нескончаемо го хвали /сиреч той сам си се хвали/, помества негови снимки и цели цикли стихове.
Стана ми много неприятно, че толкова дълго време се вързах на лъжата, че се касае за млада дама емоционално увлечена по бостанското плашило. Слава богу, че рано или късно установявам истината. "

Че разкрепостената млада дама, коленичеща пред чучулина и лапаща топките му, си е самият той.

Не е лошо, че се мисли за велик, мегаломанията е масово явление, и мисана я има.
Но да си генерира профили, с които да се величае сам, като недоволен, хубавка и 4 те ника на редтъпис - това е тежка психоза.
цитирай
24. jeremy231 - ооооо, Полигоре, пак си се разви...
25.09.2017 11:25
ооооо, Полигоре, пак си се развихрил, а?

Младене, на няколко пъти приятелски те посъветвах да си сложиш модерация.
Изненада за Полигорчо - половината от изброените никове, които цитираш, познавам лично. И колкото да ти е мъка, не, не са на Валери.
Валери пуска предимно във фейса. И там го четат много повече хора. Както и го споделят. А ти, Полигоре, си висиш тук и май никъде другаде не те допускат. Факт :)
цитирай
25. анонимен - Коментарите ми бяха породени от ...
25.09.2017 12:37
Коментарите ми бяха породени от коментар на Мисана и разясниха факти, показващи моралната нечистоплътност на един"поет".
Може в моралните категории на чудерастите да е нормално да се пускат теми във форуми с лична кореспонденция от друг сайт, да се нарича дама ялова бездетка и да се пишат гнусотии от рода на копучката се чеше по путката, но по това се различават тия зомбирани твари от нормалните хора.
цитирай
26. blackprredator - юлке, тук си много права само т...
25.09.2017 12:46
юлке, тук си много права
само трима сме живите в тоя умрял сайт

3. milady - такива глупости..няма ..
11:51
нито в един сайт,който съм посещавала..
тук няма и 10 Реални потребители..
интересно ми е..като лудница..
ако някой,случайно има л.снимка...
тя пък е от пр 25 г
а,бе Хора!!!
вие изобщо..живи ли сте,освен БП,Полигор, и Чу Чу..
тук има 5-6 изкукали.бабички..
цитирай
27. katara - Ей тук си 99 9%..в целта..аФерим...
25.09.2017 12:49
23. 4u4olina - Аферим, Мисана! Открил си н...
11:03
Аферим, Мисана!

Открил си нещо, което е очевидно.
"missana - "Гепардът", увиснал надолу...ХаХаХа!!!
08:59
Как се сети за нещо толкова образно, Роси?! Поздравления!

Вчера, докато гледах публикацията на едно червено по ник "девойче", написана с крайно ругателствен тон, внезапно ме осени, че това е всъщност един от многобройните фалшиви никове на въпросния съдран гепард. Нескончаемо го хвали /сиреч той сам си се хвали/, помества негови снимки и цели цикли стихове.
Стана ми много неприятно, че толкова дълго време се вързах на лъжата, че се касае за млада дама емоционално увлечена по бостанското плашило. Слава богу, че рано или късно установявам истината. "

Че разкрепостената млада дама, коленичеща пред чучулина и лапаща топките му, си е самият той.

Не е лошо, че се мисли за велик, мегаломанията е масово явление, и мисана я има.
Но да си генерира профили, с които да се величае сам, като недоволен, хубавка и 4 те ника на редтъпис - това е тежка психоза.
цитирай
28. kremenova - Може ли помпадурите, които вчера ме ...
25.09.2017 13:13
анонимен написа:
Може ли помпадурите, които вчера ме напомпиха с близо 12 хиляди прочита и бих всички рекорди на блога, да го направят пак.
Цяла нощ се гледах на първа и мастурбирах в екстаз.
Чу

Това е истинският Чу,той взе решение да си оправи отношенията с Мисана по мой съвет,за да се спрат манипулациите на Юлия,която се явява е различни профили,включително и на Полигор!
цитирай
29. vedrina - !!!
25.09.2017 13:18
Аз си я представям по друг начин: Есен мила...
"Хубавица цветна и красива,
нежно жълта, светла, жива.
Есен топла и кафява,
обвита в тишина, и гъста мъгла...
После става тъжна и червена,
ярка, окъпана в светлина."


цитирай
30. katara - миссана..Това чучело със синята шапка ..пак ме..клевети..
25.09.2017 13:25
Баби..пак те фана Алцхаймера яко..
Разговор с: kremenova
Започнат: 13:21 Посл. съобщ: 13:21 Нови: 0 Общо: 1

АЗ съм АЗ..ЮЛИЯ
да го weба в полигоралната склероза..
цитирай
31. kremenova - Баби. . пак те фана Алцхаймера яко. . ...
25.09.2017 13:27
katara написа:
Баби..пак те фана Алцхаймера яко..
Разговор с: kremenova
Започнат: 13:21 Посл. съобщ: 13:21 Нови: 0 Общо: 1

АЗ съм АЗ..ЮЛИЯ
да го weба в полигоралната склероза..

Аз съм ясновидка,здрава съм напълно и умът ми реже като бръснач!
цитирай
32. анонимен - Отбелязвайки колко е тъп оня, вз...
25.09.2017 15:18
Отбелязвайки колко е тъп оня, вземайки ме за някакъв изтрит от клоаката хулите, с когото нямам нищо общо, а имам два профила там,но бай иван никога няма да ги открие, питам Мисана по какъв начин достигна до извода, че пословичната с гъзолизието на чучелото ред е всъщност самият той?
Нещо, което госпожата Юлия на практика потвърждава.
цитирай
33. missana - Не зная какво има в мен, Пишлигорчо.
25.09.2017 15:42
piligor написа:
хахахааха, ще се капична от смях - Павел Горинов, тук със стони ника, един между които hulite, реве та се къса, щото всеки път като пропълзи там, му режат малоумнта тиква

РЕВИ, ПОЛИГОРЧО

Да ме светнеш, що Илиев не пуска там. Нито в Откровения. Никъде.
Хайде, гръмнете се, бездалия.
Мисана, тоя символизъм беше приоритет на партийните некадърници нейде 60-те години и никой не му обръщаше внимание.
Пълна боза е. Но ти си стой тук, с надеждата някой да те забележи. Освен Роса Боса, която просто си търси съюзник, друг НИКОЙ НЕ ТЕ ЗАБЕЛЯЗВА.
В ТЕБ ИМА САМО ПЛЯВА.
КАКТО И В ПОЛИГОР-ТАНАТОС-АРИХО-БЕДУИН-КОЛОРАДО-ХУЛИТЕ-.....


Ти си последният, кото има моралното право да се произнася на подобна тема, защото никът ти не съдържа никакво творчество. Ти си само кръгла 0, или още по-точно казано си празно множество!
цитирай
34. missana - Аз не съм мегаломан,
25.09.2017 15:47
анонимен написа:
Аферим, Мисана!

Открил си нещо, което е очевидно.
"missana - "Гепардът", увиснал надолу...ХаХаХа!!!
08:59
Как се сети за нещо толкова образно, Роси?! Поздравления!

Вчера, докато гледах публикацията на едно червено по ник "девойче", написана с крайно ругателствен тон, внезапно ме осени, че това е всъщност един от многобройните фалшиви никове на въпросния съдран гепард. Нескончаемо го хвали /сиреч той сам си се хвали/, помества негови снимки и цели цикли стихове.
Стана ми много неприятно, че толкова дълго време се вързах на лъжата, че се касае за млада дама емоционално увлечена по бостанското плашило. Слава богу, че рано или късно установявам истината. "

Че разкрепостената млада дама, коленичеща пред чучулина и лапаща топките му, си е самият той.

Не е лошо, че се мисли за велик, мегаломанията е масово явление, и мисана я има.
Но да си генерира профили, с които да се величае сам, като недоволен, хубавка и 4 те ника на редтъпис - това е тежка психоза.
,

а се осланям изцяло на напълно реална и обективна оценка за себе си, основана на моя огромен опит в поезията и на капацитети от най-високо ниво, които са се произнасяли положително и хвалебствено за текстовете ми. Не си служа с фалшиви никове и не помиярствам по сайтовете, нито в този блог. Имам само един-единствен ник тук и той е missana. Стоя зад този ник открито - с истинското си име - Младен Мисана и помествам текстовете си, носейки реалната отговорност за тях.
цитирай
35. missana - Джереми, спомням си за съветите ти и съм ти благодарил за тях.
25.09.2017 15:55
jeremy231 написа:
ооооо, Полигоре, пак си се развихрил, а?

Младене, на няколко пъти приятелски те посъветвах да си сложиш модерация.
Изненада за Полигорчо - половината от изброените никове, които цитираш, познавам лично. И колкото да ти е мъка, не, не са на Валери.
Валери пуска предимно във фейса. И там го четат много повече хора. Както и го споделят. А ти, Полигоре, си висиш тук и май никъде другаде не те допускат. Факт :)


Но за мен свободата на словото е много важна. Не искам да съм като онези - партийните секретари от преди 10 ноември, които се криеха зад масивните си врати и не пускаха никого при тях. Широко скроен съм и не се плаша от хули и клевети, защото съм Рицаря, който не е бил побеждаван със слово от никого на този свят. И така ще си остане, понеже е по волята божия. Амин!
цитирай
36. missana - Аз нямам никакви отношения с въпросния господин.
25.09.2017 16:02
kremenova написа:
анонимен написа:
Може ли помпадурите, които вчера ме напомпиха с близо 12 хиляди прочита и бих всички рекорди на блога, да го направят пак.
Цяла нощ се гледах на първа и мастурбирах в екстаз.
Чу

Това е истинският Чу,той взе решение да си оправи отношенията с Мисана по мой съвет,за да се спрат манипулациите на Юлия,която се явява е различни профили,включително и на Полигор!


Следователно няма какво да оправям. Ако той поиска занапред да има нормални отношения с мен, трябва незабавно да ми се извини публично във форума на Хулите, за извършената от него подлост спрямо мен. Осъществявайки подобен акт, ще даде доказателство, че е преосмислил изцяло поведението си и че е променил нравствения си облик. Тогава няма проблем да имаме нормални и коректни отношения с него.
цитирай
37. missana - Благодаря Ви за този коментар, Марина!
25.09.2017 16:06
vedrina написа:
Аз си я представям по друг начин: Есен мила...
"Хубавица цветна и красива,
нежно жълта, светла, жива.
Есен топла и кафява,
обвита в тишина, и гъста мъгла...
После става тъжна и червена,
ярка, окъпана в светлина."




Който и да е авторът на цитираните от Вас редове, те противоречат изцяло на естетическия ми мироглед. Сладникави са за мен. Аз се връщам оттам, накъдето се е запътил този автор.

Желая Ви много хубава седмица!
цитирай
38. missana - Юле,
25.09.2017 16:09
katara написа:
Баби..пак те фана Алцхаймера яко..
Разговор с: kremenova
Започнат: 13:21 Посл. съобщ: 13:21 Нови: 0 Общо: 1

АЗ съм АЗ..ЮЛИЯ
да го weба в полигоралната склероза..


не бих искал да съм ти противник. Ударите ти са направо нокаутиращи. Кобрата би паднал повален от тях още след първите 5 секунди от мача. Затова предпочитам да сме в топли отношения.
цитирай
39. karamelita - Баби. . пак те фана Алцхаймера яко. . ...
25.09.2017 16:15
katara написа:
Баби..пак те фана Алцхаймера яко..
Разговор с: kremenova
Започнат: 13:21 Посл. съобщ: 13:21 Нови: 0 Общо: 1

АЗ съм АЗ..ЮЛИЯ
да го weба в полигоралната склероза..

Юлия счита,че човек на 64 години има Алцхймер заради възрастта,това означава,че счита,че и Мисана има Алцхаймер,защото е на 63 години или въобще не знае какво говори.Ако бях Полигор, щях да измисля някакво творчество в този профил, а не като теб да нямам никакво такава...Учителката на Света иска помирение и правдата,тя е против конфликтите и обидите,против лъжите,това е истинската ми същност и ако някой е обидил някого, да се осъзнае и да се извини!
цитирай
40. missana - С никого не съм споделял на колко години съм.
25.09.2017 16:48
На различни хора съм съобщавал различни числа с цел да не узнаят възрастта ми.
Така че всякакви конкретни числа упоменати от случайни минувачи, както в случая подметнатото 63, не съответстват на истината. Понастоящем правя преходи от порядъка на 80 км без почивка и плувам по 16 км без прекъсване. Мога да стоя в сиршасана по половин час. Нека всеки прецени, по себе си, дали е способен на аналогични натоварвания.
цитирай
41. katara - миссана,ти ставаш за противник,що не;)))))
25.09.2017 17:06
39. karamelita - Баби. . пак те фана Алцхаймера яко. . ...
16:15
katara написа:
Баби..пак те фана Алцхаймера яко..
Разговор с: kremenova
Започнат: 13:21 Посл. съобщ: 13:21 Нови: 0 Общо: 1

АЗ съм АЗ..ЮЛИЯ
да го weба в полигоралната склероза..

Юлия счита,че човек на 64 години има Алцхймер заради възрастта,това означава,че счита,че и Мисана има Алцхаймер,защото е на 63 години или въобще не знае какво говори.Ако бях Полигор, щях да измисля някакво творчество в този профил, а не като теб да нямам никакво такава.

г/жа karamellова, ти си или..куку, или си..полигор,което е
едно исъщо дее...
няма да ти стигне 1г, за да прочетеш моето „творчество„
и цял живот, за да го разбереш..
моля те ,спри този цирк, да ме..изкарваш анонимен трол..
НЕ НЕ СЪМ,
миссана,отлично знае коя съм,той поне има акъл..
Мир да има, удари 5 валериана и един..Ксанакс 25мг..
с най добри намерения бях, и оставам..
Юлия
цитирай
42. karamelita - 39. karamelita - Баби. . пак те фана ...
25.09.2017 17:46
katara написа:
39. karamelita - Баби. . пак те фана Алцхаймера яко. . ...
16:15
katara написа:
Баби..пак те фана Алцхаймера яко..
Разговор с: kremenova
Започнат: 13:21 Посл. съобщ: 13:21 Нови: 0 Общо: 1

АЗ съм АЗ..ЮЛИЯ
да го weба в полигоралната склероза..

Юлия счита,че човек на 64 години има Алцхймер заради възрастта,това означава,че счита,че и Мисана има Алцхаймер,защото е на 63 години или въобще не знае какво говори.Ако бях Полигор, щях да измисля някакво творчество в този профил, а не като теб да нямам никакво такава.

г/жа karamellова, ти си или..куку, или си..полигор,което е
едно исъщо дее...
няма да ти стигне 1г, за да прочетеш моето „творчество„
и цял живот, за да го разбереш..
моля те ,спри този цирк, да ме..изкарваш анонимен трол..
НЕ НЕ СЪМ,
миссана,отлично знае коя съм,той поне има акъл..
Мир да има, удари 5 валериана и един..Ксанакс 25мг..
с най добри намерения бях, и оставам..
Юлия

Юлия, не познавам лекарствата,които ти познаваш,здрава съм,но си отивам,защото не ми се занимава повече и е под достойнството ми да говоря с хора,които не казват истината!Мисна на мен ми каза,че отдавна се е пенсионирал на 65 годишна възраст и е пенсионер!Аз видях 63 години възраст на Мисана в една негова биография в Интернет,в която е представен като писател и математик.Аз съм случайна минувачка,защо да ми го казва... говори на случайни хора разни работи по улицата?...Възможно е да е спортист и на тази възраст,приемам че може и да е в добра спортна форма ако пак не лъже...Аз също съм много запазена и съм от род на столетници.Мен един ден Мисана ми написа,че бил на 80 години!Кой го знае... Юлия,ти се държиш просташки и обиждаш хората,просто ми писна да се занимавам с вас, живейте си както ви е угодно, аз отивам да се веселя другаде.Де да ви знам какво точно сте...само лъжи!Не ми се занимава повече с такива хора.Мисана ли е,Мангасана ли е...кой го знае!
цитирай
43. missana - Юле, не си разваляй настроението с тъмни балкански субекти.
25.09.2017 23:40
На въпросната "г-жа" дъбъл К ще кажа, че нито съм на 80, нито на 65, нито съм пенсионер, както вероятно й се иска. Веднъж вече я предупредих да се пази от пенсионери със зелени чорапи. Ако тази "дама" е наистина учителка, то или аз съм трамвай, или тежко им и горко на учениците. Безкрайно ги съжалявам с толкова невъзпитан възпитател. По обидите, които сипе, е ясно откъде идва и накъде отива. Нещо като Коньовица ми се мержелее в главата. А може и да е от "Алцхаймера".

П.П. Веднъж си направих майтап с "нея". Поиска ми номера на ДжиЕсЕма. Дадох й го: 0123456789 !!!!!
И представи си - "тя" взе, че се върза!!! По същия начин се върза, че съм пенсионер и съм на 80, а после и на 65 години. Предполагам, че докато си е правила тези минавки си е слагала ченето в чашата преди да заспи.
цитирай
44. vedrina - !!!
26.09.2017 21:50
Много сте зле, поети и поетеси си завързаха спора - кой на колко е години, кой с чене, кой с Алцнаймер...!!!
цитирай
45. kremenova - Много сте зле, поети и поетеси си ...
26.09.2017 23:00
vedrina написа:
Много сте зле, поети и поетеси си завързаха спора - кой на колко е години, кой с чене, кой с Алцхаймер...!!!

Озлобиха се нещо от моята положителна личност,тъй като те са доста отрицателни.Бе, да пасат трева, аз си живея живота както ми харесва, а това което ми приписват са пълни глупости.Направо смешни и жалки глупости за хора с образование и някакъв ценз...изпростяват и падат на много по- ниско ниво,не зная защо го правят,те ли не са в ред...и не ме интересува.Нещо ги комплексирам.Че ми трият и коментарите, не ми дават право да се защитя - пълно безобразие!Нещо им става напоследък...
цитирай
46. missana - Кременова & Кармелита etc...
27.09.2017 00:04
За последен път се обръщам към Вас с добро.
Моля да не влизате в коментарното ми поле. Не сте желана в него.
В противен случай ще Ви трия и ще Ви третирам по начина, който си заслужихте.
Блогът е достатъчно голям, за да не се пресичат траекториите ни.
Както виждате аз не се занимавам с Вас. Зачитайте правото на суверинитет на другите. На добър час и дано някой Ви изтърпи по-дълго, отколкото аз успях.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5037903
Постинги: 2885
Коментари: 18677
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031