Постинг
17.09.2010 11:36 -
Уолстрийт 2: Принцът на Холивуд
Уолстрийт 2: Принцът на Холивуд
От Янко Терзиев, Капитал Light
Налага му се да работи с речеви инструктор, да контролира дишането си по нов начин, за да постигне ритъма на диалога във филма. Резултатът е "Оскар" за главна роля, при положение че самият филм е приет съвсем не еднозначно. Майкъл (1944) е най-големият син на холивудската легенда Кърк Дъглас, една от най-големите звезди на следвоенен Холивуд, но и един от най-трудните характери там.
Кърк е против актьорска кариера на Майкъл, както и на останалите му трима братя, в добавка се развежда с майка им и ги оставя сами. Въпреки бащините съвети, или точно заради тях, през 60-те Дъглас се подвизава на off-Бродуей, а в киното опитва само роли на хипита и мекушави интелектуалци, за да е по-далеч от мачо сянката на бащата.
Големият му актьорски пробив става в телевизията със сериала "Улиците на Сан Франциско" (1972). Междувременно купува от баща си правата на книгата на Кен Кийси с обещанието, че ще му даде главната роля. В последния момент обаче вика Джак Никълсън. Баща му е жестоко обиден и отношенията им се развалят за десетилетия. "Кукувичето гнездо" му носи продуцентски "Оскар", става единственият филм (и досега) в историята на наградите със статуетки и в петте главни категории (филм, актьор, актриса, режисьор, сценарий).
Продуцентския си статут Дъглас затвърждава с "Китайски синдром" (1979) и няколко успешни приключенски и черни комедии през 80-те ("Романс за камъка", "Перлата на Нил", "Войната на семейство Роуз"). Успехът с "Уолстрийт" окончателно маха сянката на бащата, Майкъл вече гради собствена митология.
В началото на 90-те той е "мъжът срещу всички жени" - вече е играл във "Фатално привличане" (1987), идеалната жертва е в "Първичен инстинкт" (1992). Продължава с мъже на ръба и под натиск, но със стаена вътрешна ярост, в "Разкриване" (1994) и "Пропадане" (1995). Опитва смяна на коловоза с романтичната драма "Американският президент" (1995), типажът рядко е получавал по-точен актьор. Следва "Играта" (1997), в която образът му (преуспял финансист) напомня за Гордън Геко.
В настоящото десетилетие влиза едновременно с продуцентски ("Лице назаем" на Джон Ву) и актьорски хит ("Момчетата чудо"), за който за втори път след "Уолстрийт" стига до "Златен глобус". На премиерата на "Маската на Зоро" среща Катрин Зита-Джоунс и й казва направо, че иска да има деца от нея. Двамата влизат в един от най-одумваните бракове в шоу бизнеса, Майкъл се отдава на малките си син (сега на 10) и дъщеря (7), оставя тъмнокосата красавица от Уелс да гради кариера.
Приема покани само за ангажименти над $20 млн. като в "Стражът" (2009) и новият "Уолстрийт: Парите никога не спят", чиято премиера ще бъде на 24 септември. Само ден по-късно Майкъл Дъглас ще стане на 66.
В началото на месеца в шоуто на Дейвид Летърман той официално призна, че се бори с рак на гърлото. Когато водещият го попита защо това не му личи, отговорът беше на горял в професията професионалист: "Нали сега съм на сцена?!" После добави, че процентните шансове, които докторите му дават, много му харесват и залага на себе си.
Уолстрийт 2: Не говори с тях - 16 сеп
Всички убеждават Оливър Стоун да не взема Майкъл Дъглас в главната роля на "Уолстрийт" (1987). Казват, че единствените успехи на сина на Кърк са само в телевизията, че е повече продуцент, отколкото актьор, и ще прекарва цялото си време в караваната с телефон в ръка. Но Стоун вижда стоманената жилка в Майкъл, вродения бизнес нюх и справяне в такава среда, доказан с продуцирането на "Полет над кукувиче гнездо" (1975). Дъглас е стреснат от ролята, толкова дълги монолози и текст за учене не е имал.Налага му се да работи с речеви инструктор, да контролира дишането си по нов начин, за да постигне ритъма на диалога във филма. Резултатът е "Оскар" за главна роля, при положение че самият филм е приет съвсем не еднозначно. Майкъл (1944) е най-големият син на холивудската легенда Кърк Дъглас, една от най-големите звезди на следвоенен Холивуд, но и един от най-трудните характери там.
Кърк е против актьорска кариера на Майкъл, както и на останалите му трима братя, в добавка се развежда с майка им и ги оставя сами. Въпреки бащините съвети, или точно заради тях, през 60-те Дъглас се подвизава на off-Бродуей, а в киното опитва само роли на хипита и мекушави интелектуалци, за да е по-далеч от мачо сянката на бащата.
Големият му актьорски пробив става в телевизията със сериала "Улиците на Сан Франциско" (1972). Междувременно купува от баща си правата на книгата на Кен Кийси с обещанието, че ще му даде главната роля. В последния момент обаче вика Джак Никълсън. Баща му е жестоко обиден и отношенията им се развалят за десетилетия. "Кукувичето гнездо" му носи продуцентски "Оскар", става единственият филм (и досега) в историята на наградите със статуетки и в петте главни категории (филм, актьор, актриса, режисьор, сценарий).
Продуцентския си статут Дъглас затвърждава с "Китайски синдром" (1979) и няколко успешни приключенски и черни комедии през 80-те ("Романс за камъка", "Перлата на Нил", "Войната на семейство Роуз"). Успехът с "Уолстрийт" окончателно маха сянката на бащата, Майкъл вече гради собствена митология.
В началото на 90-те той е "мъжът срещу всички жени" - вече е играл във "Фатално привличане" (1987), идеалната жертва е в "Първичен инстинкт" (1992). Продължава с мъже на ръба и под натиск, но със стаена вътрешна ярост, в "Разкриване" (1994) и "Пропадане" (1995). Опитва смяна на коловоза с романтичната драма "Американският президент" (1995), типажът рядко е получавал по-точен актьор. Следва "Играта" (1997), в която образът му (преуспял финансист) напомня за Гордън Геко.
В настоящото десетилетие влиза едновременно с продуцентски ("Лице назаем" на Джон Ву) и актьорски хит ("Момчетата чудо"), за който за втори път след "Уолстрийт" стига до "Златен глобус". На премиерата на "Маската на Зоро" среща Катрин Зита-Джоунс и й казва направо, че иска да има деца от нея. Двамата влизат в един от най-одумваните бракове в шоу бизнеса, Майкъл се отдава на малките си син (сега на 10) и дъщеря (7), оставя тъмнокосата красавица от Уелс да гради кариера.
Приема покани само за ангажименти над $20 млн. като в "Стражът" (2009) и новият "Уолстрийт: Парите никога не спят", чиято премиера ще бъде на 24 септември. Само ден по-късно Майкъл Дъглас ще стане на 66.
В началото на месеца в шоуто на Дейвид Летърман той официално призна, че се бори с рак на гърлото. Когато водещият го попита защо това не му личи, отговорът беше на горял в професията професионалист: "Нали сега съм на сцена?!" После добави, че процентните шансове, които докторите му дават, много му харесват и залага на себе си.
Турският вътрешен министър: Целият свят ...
ДЪРЖАВАТА, КАТО „КРЪСТНИКЪТ” НА МАРИО ПУ...
Горд мисирок!
ДЪРЖАВАТА, КАТО „КРЪСТНИКЪТ” НА МАРИО ПУ...
Горд мисирок!
Няма коментари
Търсене
Блогрол
1. ИНВЕСТОР.БГ
2. MONEY.BG
3. PROFIT.BG
4. INFOSTOCK.BG
5. В.ДНЕВНИК
6. в.ПАРИ
7. в.БАНКЕР
8. в.КАПИТАЛ
9. ДАРИКФИНАНС.БГ
10. МЕДИАПУЛ
11. В.КЛАСА
12. АМУНДИ
2. MONEY.BG
3. PROFIT.BG
4. INFOSTOCK.BG
5. В.ДНЕВНИК
6. в.ПАРИ
7. в.БАНКЕР
8. в.КАПИТАЛ
9. ДАРИКФИНАНС.БГ
10. МЕДИАПУЛ
11. В.КЛАСА
12. АМУНДИ